مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 22:152023-11-25سياسي

جریان مطالبه گری توسط قرآنی ها شکل بگیرد


رییس سازمان دارالقرآن کریم با اشاره به اینکه جریان مطالبه گری توسط قرآنی ها اصلاً وجود ندارد، گفت: باید این جریان شکل بگیرد تا مشکلات و دغدغه های این حوزه به گوش مسئولان مربوطه برسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان دارالقرآن کریم با اشاره به اینکه جریان مطالبه گری توسط قرآنی ها اصلاً وجود ندارد، گفت: باید این جریان شکل بگیرد تا مشکلات و دغدغه های این حوزه به گوش مسئولان مربوطه برسد.

حجت السلام و المسلمین علی تقی زاده، امشب،4 آذر در نشست صمیمانه با جامعه قرآنی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت فلسطین یادآور شد: دیدیم که با نصرت الهی تمام طراحی های دشمن از بین رفت.

رییس سازمان دارالقرآن کریم کشور با اشاره به اینکه در این سالیان داستان اینکه اسراییل را مرکزیت امنیت ساز برای خاورمیانه کنند جریان داشته اما طوفان الاقصی تمام معاملات دشمن را بهم ریخت، یادآور شد: امید است در این عصر فتح بیت المقدس را ببینیم و ظهور حضرت حجت هم با این اقدام تسریع شود.

رییس سازمان دارالقرآن کریم کشور ادامه داد: موفقیت برنامه محفل نشان داد اگر ایده پردازی ها و ابتکار عمل جدیدی را شکل دهیم فعالیت های قرآنی جذاب برای مخاطبان خواهد بود.

تقی زاده گفت: بر اساس نظرسنجی به عمل آمده بالغ بر 95 درصد مردم ایران به قرآن ایمان داشته و قرآن را حرف خداوند متعال می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان مطالبه گری توسط قرآنی ها شکل بگیرد

جریان مطالبه گری توسط قرآنی ها شکل بگیرد